Назва нової лінійки STUD відсилає до американського сленгу, де це слово означає сексуально-привабливу людину. Також STUD (від англійського studying) присвячена вивченню себе та своєї сексуальності. Всі айтеми колекції STUD ідентичні і для чоловіків, і для жінок, як і їхня розмірна сітка.
Колекція складається з трьох дропів. Перший дроп присвятили сорочці. До нього увійшли штани, сорочки та навіть піджаки повністю, які повністю виготовлені з сорочкової тканини. Винятком стали лише дві моделі джинсів і шортів, де чорний та білий джинс комбінують з сорочковою тканиною.
Допрем’єрний показ відеокампейну відбувся на кінофестивалі «Молодість». Його відзняли у подорожі креативного директора бренду Івана Фролова Америкою. У результаті стрит-кастингу Іван познайомився з різними моделями з шести штатів США. У розмові та інтерв’ю з ними, дизайнер провів власне дослідженням сексуальності та гендерної самоідентифікації, що стало основою відеокампейну STUD.
Режисером відео став Юрій Двіжон. Автори музики – Саша Злих та Володимир Забіяка.
«Кампейн STUD ми знімали у жовтні минулого року у США. У поїздку ми взяли декілька валіз з колекцією та подорожували Штатами у пошуках різноманітних локацій та абсолютно різних людей. Тому ми самостійно проводили кастинг просто під час нашої подорожі, і знаходили моделей для знімань у різних містах Америки: Сан-Франциско, Лас-Вегас, Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Джошуа-Трі. У процесі зйомки ми ставили їм запитання про те, що визначає їх гендер, як одяг впливає на це самовизначення. Найцікавіші моменти та відповіді моделей увійшли у наш основний кампейн. З повними інтерв’ю можна буде ознайомитись упродовж виходу наших дропів на офіційних джерелах бренду», – каже Іван Фролов.
Оригінальні інтерв’ю – frolov.fr
INSTAGRAM: @frolovheart
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
До Луцька завітає маестро моди Андре Тан
Як бути стильною у дощову погоду ?