Сьогодні, коли мода та тренди оточують нас майже всюди, а швидкоплинність та циклічність змушують плутатись в актуальності, чи просто, коли хочеться слідкувати за свіжими новинками, цікавими стилізаціями образів, ми часто обираємо спостерігати за людьми, які впевнено експериментують та демонструють на собі різні стилі та їх поєднання. Адже ми відстежуємо образи, які нам пропонують бренди та поціновувачі моди, що дозволяє бути ближче до трендів, сучасності та стилю.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: Образи з Met Gala 2024, які ми запам’ятаємо: найцікавіші вбрання церемонії
Стильна інфлюенсерка Юлія розповіла, що для неї важливо в подачі її особистого блогу, про ставлення до хейту, улюблені акценти в образах, колаборації та переваги в стилі спеціально для Space mag.
«Я не стиліст, я краще», пишете ви у шапці свого профілю. Тож що виділяє вас серед інших інфлюенсерів?
Я навчалась, отримала сертифікат та маю відповідну освіту стиліста, постійно проходжу додаткові вебінари, майстер-класи. Проте я не працюю як стиліст з клієнтами. Чому краще, аніж стиліст? На своїй сторінці ділюсь власними знаннями, а саме інформацією про тренди, формули образів, самостійно створюю та показую їх на собі. Не роблю платних гайдів і матеріалів. Тобто все, що ви побачите в мене на сторінці – це все буде безкоштовно. Сторінка Instagram відкрита для всіх і мені трапляється багато фідбеків щодо створених мною капсул, образів та ідей. Впевнена, що чимало жінок знайшли на моєму акаунті для себе корисні поради та стильні рекомендації.
Ваш контент дещо нетиповий, зокрема, стиль поєднується з гумором. Чому вирішили вести свою сторінку в гумористичному стилі?
Я не граю якусь роль – я така, яка є, просто веду свій блог так, як відчуваю. Гумор – це теж важлива складова мого образу й стилю. Мене цьому, можна так сказати, навчив мій чоловік. Я використовую багато жартів у повсякденному житті, тому транслюю їх також у себе на сторінці. Раніше сумнівалась, чи моє почуття гумору зрозуміють, тому його було менше в блозі, але згодом кілька моїх жартів отримали неймовірний відгук на моїй сторінці, тому я почала більше жартувати.
Нерідко ви реагуєте на хейт у ваш бік. Як навчилися на нього реагувати «екологічно»?
Не можу сказати, що я завжди реагую «екологічно» на хейт. Все залежить від того, який в мене день та настрій. Я звикла реагувати на негатив з гумором, розумію, що коментарі хейтерів – це наслідок їх особистих проблем, нереалізованості та невдоволення особистим життям, одним словом, не дуже щасливі люди. Якщо я впевнена в собі та в ситуації, то негатив мене не зачіпає. Часом розповідаю аудиторії про це з метою показати, що в мене є ще й такі «доброзичливі» підписники.
Спорт є невід’ємною частиною вашого блогу. А яке місце він посідає у вашому житті?
Я обожнюю спорт, адже це мій стиль життя. Займаюсь ним уже близько одинадцяти років. Коли я була вагітна першою дитиною, до девʼятого місяця ходила в спортзал, сідала на шпагат та виконувала різні вправи. Я не піду на тренування тільки, якщо в мене буде температура 39. Для мене це якоюсь мірою теж про стильний вигляд, а головне – здоровий та гарний.
Вважається, що мода циклічна. Тренди минулого регулярно повертаються на модну арену. Проте до чого ви особисто ніколи не повернетесь та не радите іншим? А які тренди з минулого вам до вподоби зараз?
Потрібно експериментувати та пробувати додавати щось нове до своїх образів, бо дійсно мода – циклічна. Зараз мені до вподоби спідниці А-силуету в стилі New Look, тому раджу до них придивитись в цьому сезоні. Вони класно виглядають з kitten hills та топом по фігурі – це один з таких трендів, який мені зараз подобається. А саме таке взуття на невеликих підборах kitten hills, які називаються slingbacks – я просто обожнюю. В цьому сезоні придбала їх собі декілька пар. Стильно та гарно пасує, до того ж комфортні та легкі в носінні. Дуже часто зʼявляється якийсь тренд, на який ми дивимось і відразу виникає думка: «О Боже, ні, як це можна носити, ніколи на себе це не вдягну». Але проходить кілька тижнів, думка змінюється і починаєш потроху цей тренд приміряти на себе. Тому ніколи не кажи «ніколи» собі в експериментах.
У вашому гардеробі є низка акцентних і яскравих речей. Без чого ви не уявляєте свої луки?
Так, в мене багато зʼявилось акцентних речей в гардеробі. Думаю, це тому, що, я певний час «награлась» у більш «спокійну моду», з нейтральними відтінками, фасонами. Тому мені хочеться переходити на вищий рівень, я починаю використовувати яскраві кольори, принти, незвичні фасони. Я не уявляю свої аутфіти без яскравих акцентів – це жовта сумка Ferragamo, червона сумка Loewe, білі окуляри від Celin, великі окуляри YSL і хустка з моєї колаборації з L.A.B. by Ternovskaya – червона, яскрава, яку я люблю повʼязувати. Ці речі додають цікавості навіть повсякденному образу.
Ви говорите, що деякі образи вам навіть сняться. Чи вдається потім їх втілювати в реальність?
Якщо зранку в мене немає купи роботи, після якої я вже забуваю, що мені наснилось, то так. Буває, що мені присниться якийсь образ і я його потім втілюю, але в процесі формування змінюю щось, лишаючи ідею зі сну. Тут потрібно вміти змінювати щось та оцінювати себе зі сторони.
Які ваші улюблені бренди?
В мене немає улюбленого бренду. Якщо в мене запитають: «Якби була змога залишити один чи два бренди у вашому гардеробі, що б це було?» – відповіді в мене немає. З кожного бренду беру родзинки. Наприклад, в цьому сезоні мені дуже сподобались бордові slingbakcs від Gucci, а
минулого року мені подобались slingbakcs The Row. Щодо одягу, то 80% своїх речей я шию в ательє «ivaharmony», тому що це про якість. Про це розповідаю в себе в інстаграмі. Я вигадую фасони, надихаючись показами, потім їх реалізую в життя за допомогою ательє, а мої підписники вже надихаються цими реалізаціями на мені.
Нещодавно у вас вийшла колаборація з брендом L.A.B. by Ternovskaya. Як ви обираєте партнерів для колаборацій, що для вас є ключовим, аби погодитися на співпрацю? А через що ви можете відмовити брендам?
Для того, щоб почати з кимось співпрацю, я маю бути знайома з брендом. Розуміти, що якість для них – це важливо. Вони повинні орієнтуватись у трендах, бути готовими до співпраці та адекватно ставитися до моїх правок. З L.A.B. by Ternovskaya ми співпрацювали, я зрозуміла, скажімо так, їх речі. Погодилась, тому що вони попросили колаборацію хусток, які є моїм найулюбленішим аксесуаром. Я їх постійно купую та ношу, тому не могла відмовити бренду. Якщо я сумніваюсь в бренді, який пропонує співпрацю, то прошу, щоб мені надсилали речі, аби я на них подивилась, оцінила тканину, фасон, фурнітуру і тільки тоді я можу погодити інтеграцію. Бувають випадки, коли я відмовляю не тільки в колаборації, а й в рекламі.
Чи не думали заснувати власний бренд?
Зараз я не хочу засновувати свій бренд одягу. Тому що це постійне занурення в процес, потрібно створювати нові колекції, шукати тканину, а для цього треба багато ресурсу. В мене ще є сімʼя, двоє дітей, чоловік, кіт, собака (сміється) та з моїм блогом і так недостатньо часу їм приділяю, а якщо я розпочну розвивати свій бренд одягу, то вони мене взагалі вдома не будуть бачити. Хоча я знаю, що мої підписники чекають, заснування, оскільки, їм імпонують фасони, які я придумую та ідеї, які втілюю. Не кажу, що я ніколи не засную свій бренд, можливо, в майбутньому, коли дітки трішки підростуть, але не зараз.
Instagram julia_stylelover
МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:
Висока мода: 9 фільмів, які стилізували відомі дизайнери
6 трендів у прикрасах, на які варто звернути увагу у 2024 році
Сучасне гутництво: інтервʼю із засновницею бренду Yakush – Марією Якуш
Без пуантів, але…Чому естетика balletcore – головний б’юті-тренд весни?
Як створити образ у стилі Office Siren: шукаємо позиції в українських брендів