«Я не вмію мислити категорією успіху»: засновниця бренду HUKH Ніка Гук про перші колаборації, одяг із маминої шафи та про дні, коли одягає джинси

Вишукана, легка та стильна. Ця жінка, як ніхто інший, знається у світі моди. У її блозі можна знайти безліч корисної інформації про світові модні тенденції, а найголовніше – порцію натхнення для створення своїх образів. Space mag. поспілкувались із персональною стилісткою, власницею школи стилю SELFISH та засновницею бренду одягу HUKH – Нікою Гук.

ЩО ВЖЕ ВСТИГЛО НАДИХНУТИ ВАС СЬОГОДНІ?

Спонтанно звільнена година в графіку і, як результат, перше тренування року, яке відкладала два тижні. Важка атлетика приносить мені дуже круті емоції.

ЧИМ ВИ КЕРУВАЛИСЯ, КОЛИ ОБИРАЛИ ОБРАЗ НА СЬОГОДНІ?

Зранку кур’єр приніс посилку з новим пальто, вдягнула його, щоб не валялось. Решта образу – моя незмінна база від HUKH.

У БЛОЗІ ВИ ЗГАДУВАЛИ, ЩО В ДИТИНСТВІ СТВОРЮВАЛИ ЛУКИ З РЕЧЕЙ У МАМИНІЙ ШАФІ. ЯКИМ БУЛО ВАШЕ ДИТИНСТВО? ЧИ ЗНАЛИ ВИ ТОДІ, ЩО ХОЧЕТЕ ПОЄДНАТИ ЖИТТЯ ЗІ СФЕРОЮ МОДИ?

Років у 6-7 я мріяла бути модельєром, дуже багато малювала, кілька разів перечитувала розділ про одяг радянської енциклопедії, змальовувала луки з усіх книг, які були вдома, раз на тиждень підіймала всю сім’ю, щоб дивились зі мною єдину на той час час програму про моду, влаштовувала вдома модні покази з сестрою. Потім хтось мені сказав, що ніяким модельєром я не буду, і я надовго не просто закинула цю ідею, а згодом абсолютно про неї забула.

ЯК ПОЧИНАЛАСЯ ВАША КАР’ЄРА В ІНДУСТРІЇ МОДИ Й БЛОГІНГУ? СКІЛЬКИ РОКІВ У СФЕРІ БЛОГІНГУ?

Мій друкований англомовний блог Fashion Agony з’явився у 2010 році. Спершу я лише писала про моду і робила мудборди та шопінг-підбірки, але за кілька місяців набралась сміливості та почала фотографувати власні луки.

ПРИГАДУЄТЕ ДЕНЬ, КОЛИ ОТРИМАЛИ ПЕРШУ ПРОПОЗИЦІЮ КОЛАБОРАЦІЇ? ЯКИЙ БРЕНД І ЯКІ УМОВИ СПІВПРАЦІ ТОДІ БУЛИ?

День не пригадую, але це було майже відразу, як я почала публікувати свої образи й активно вести блог. Це були бартерні колаборації з брендами одягу, спочатку китайськими, потім британськими й топовими світовими. Реальні гроші блог почав приносити не через платні колаборації, а через реферальний маркетинг набагато раніше. Лише за три роки з’явились бренди, які почали платити за пости та фото.

ЯК З’ЯВИЛАСЯ ІДЕЯ ЩОДО СТВОРЕННЯ ШКОЛИ СТИЛЮ? ЧИ НЕ БУЛО БАЖАННЯ ВСЕ КИНУТИ?

Тоді я вже довго працювала стилістом, розуміла, як можна якісно покращити ситуацію з гардеробами не лише моїх клієнтів, але й багатьох людей. Тому відкриття школи було дуже закономірним процесом. Бажання кинути блог чи школу не було, ці два проєкти приносять дуже багато можливостей і отримують величезну кількість позитивних відгуків.

ЩО У ВАШОМУ РОЗУМІННІ ОЗНАЧАЄ «БУТИ СТИЛЬНОЮ»?

Вміти розказати історію за допомогою свого образу.

ХТО БУВ ВАШИМ ПЕРШИМ МОДНИМ НАСТАВНИКОМ?

На жаль, в мене ніколи не було ніяких наставників. Усі ґулі довелось набивати самій.

У ЯКІ ДНІ ВИ ОДЯГАЄТЕ ДЖИНСИ?

Зазвичай, коли дуже поспішаю, коли маю завантажений день без жодних гламурних зустрічей, або немає енергії на створення луку.

ЧИМ ЗДИВУЄ БРЕНД HUKH?

Найлюксовішими тканинами та timeless-дизайнами, які захочеться носити багато років.

ЧИ ВІДЧУВАЄТЕ СЕБЕ УСПІШНОЮ?

Ні, я не вмію мислити категорією успіху.

КОГО ВВАЖАЄТЕ СТИЛЬНИМИ ЖІНКАМИ? НА КОГО ПІДПИСАНІ В СОЦМЕРЕЖАХ, КОГО ХОТІЛОСЯ Б ВИДІЛИТИ?

Навіки фанатка стилю Юлії Пеліпас.

ЯКИЙ ТРЕНД НЕ БАЧИТЕ НА СОБІ? ЧИ Є У ВАС ТАБУ В ОДЯЗІ?

Не бачу себе в більшості трендових головних уборів, взагалі з аксесуарами я суперконсервативна. Табу для мене – це, мабуть, синтетика з мас-маркету, речі низької якості.

ЯКИЙ ВАШ УЛЮБЛЕНИЙ ТРЕНД ОСТАННЬОГО СЕЗОНУ?

Дублянки, вінтажні шуби, upcycling.

ЩО СЬОГОДНІ У ВАШОМУ ВІШЛИСТІ?

Сліпони The Row.

У БЛОЗІ ВИ ЗАЗНАЧАЄТЕ, ЩО ВДАЄТЬСЯ ГЕНЕРУВАТИ ІДЕЇ ПАЧКАМИ, ПРО ЩО І СВІДЧАТЬ ВАШІ ПРОЄКТИ. ЯКИЙ ПРОЄКТ БУДЕ НАСТУПНИМ?

Якщо я колись матиму час на ще один проєкт, то це буде щось пов’язане з їжею або здоров’ям.

БЛІЦ

Львів, Хмельницький чи Київ? Львів.

Підбори чи взуття на низькому ходу? Низький хід.

Волосся зібране чи розпущене? Розпущене.

Стиліст чи іміджмейкер? Стиліст-іміджмейкер.

Топ 3 речі для вдалого образу. Вільні штани, спортивний верх, брутальне взуття.

5 бренд-фаворитів на цей сезон. The Row, Khaite, Tibi, Toteme, Balenciaga.

Через 5 років Ніка Гук… Уявлення не маю, куди її занесе 🙂

INSTAGRAM: @nikahuk

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ:

«Запах розповідає про нас усе»: бізнес-леді Олександра Забіяка про власний шоу-рум нішевої парфумерії, стереотипи у виборі парфумів та аромат дитинства

«Бардак навколо – бардак в голові»: інфлюенсерка та бізнес-леді Роксолана Ліма відповідає на бліцпитання

«До дорослішання дійсно потрібно готуватися», – модель та акторка, героїня соціальної ініціативи #забутипровік Тіна Антуф’єва.

«Краса не залежить від віку», – найдоросліша модель Книги рекордів України, героїня проєкту #забутипровік Галина Герасимова

Smart, sexy, in love: дизайнерка бренду DARI CO Дар’я Король (Авраменко) про таємний проєкт, нову колекцію та 10 справ, які відновлюють внутрішній ресурс

ПОПУЛЯРНЕ
СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ
ПОПУЛЯРНІ МАТЕРІАЛИ
gattorre-jef-claesп
Alique-201811111111111
IMG_65111
ad4f49d96a6e111111111111
ann haustova
cy9n591глв1111111
T95_TAYLOR_K201320-006_MAIN-MODELS_01-RGBо
завантаженнят
1_
32 (1)